سرهنگ محمد غلامی از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهر بجنورد و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ محمد غلامی  جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


بیشتربخوانید 


او  با اشاره به اینکه سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی مهدکودک‌ها وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت اموال اداری ازجمله پرینتر، رایانه و ... می‌کردند، افزود: با تلاش مستمر و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان، سارق شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۸ فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهر بجنورد اعتراف کرد، یادآور شد:  اموال مسروقه توسط کارآگاهان در شهرستان مانه و سملقان کشف و تحویل مالباخته شد.

او  بابیان اینکه با بررسی‌های انجام‌شده ارزش اموال مسروقه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود : درنهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.