بسطامی گفت: در راستای تصویب نامه هیات وزیران به منظور تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی، مدت فعالیت دستگاه‌های اجرایی تغییر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، معروف بسطامی معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام از ابلاغ دستورالعمل جدید ساعت کار ادارات در استان ایلام خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قابل توجه دما، کمبود بارش‌ها و نزولات جوی، کاهش حجم آب مخازن نیروگاه‌های برق آبی، کاهش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها و همچنین جلوگیری از قطع برق و مدیریت مصرف انرژی، ساعت کار دستگاه‌های دولتی این استان تغییر کرد.

او افزود: بر این اساس از اول خرداد تا ۱۵ شهریور امسال ، فعالیت ادارات شهرستان‌های دهلران، مهران، دره شهر، آبدانان، بدره و سیروان از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام در خصوص آغاز به کار فعالیت ادارات در سایر شهرستان‌های استان نیز بیان کرد: از اول تیر ماه تا ۳۱ مرداد امسال ، فعالیت ادارات شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، هلیلان و چوار از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر خواهد بود.

او اظهار کرد: ساعت کاری بخش‌های درمانی و امدادرسان (بیمارستان ها، مراکز درمانی و مراکز امدادرسان) تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.