مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت:۷۱ طرح مدرسه سازی شامل ۱۳۲ کلاس درس با مشارکت خیران در استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدحسین مرادی,مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در مجمع عمومی عادی هیات امنا خیران مدرسه ساز استان همدان با بیان اینکه ۷۱ طرح مدرسه سازی شامل ۱۳۲ کلاس درس با مشارکت خیران در استان همدان اجرا می‌شود، افزود: خیران نیک اندیش مدرسه ساز نقشه محوری و سازنده در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس این استان دارند.

او با قدردانی از همراهی خیران مدرسه ساز در ساخت فضا‌های آموزشی و مدارس استان همدان اظهار داشت: تلاش، همراهی و مسوولیت پذیری همراه با نیکوکاری و خیر ماندگار از برجسته‌ترین ارزش‌های اخلاقی خیرین مدرسه ساز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان بیان کرد: خیران مدرسه ساز رسالتی را در جامعه بر عهده دارند که به تعلیم، تربیت و تعالی کشور کمک می‌کنند.

رئیس هیات مدیره مجمع خیران مدرسه ساز استان همدان نیز گفت: خیران مدرسه ساز در سال ۱۳۹۹ اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد تومان تعهد کردند که به یاری خدا و مشارکت مردم، بیش از ۱۰۰ درصد تامین این اعتبار محقق شد.

علی فراهانی با اشاره به پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» و پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» در قالب طرح ملی «آجر به آجر» افزود: در این پویش‌ها با واریز کمک‌های خُرد مردمی، اعتباری افزون بر ۱۶۲ میلیون تومان برای مدرسه سازی همراه با هدف فرهنگ سازی آحاد مردم حتی به اندازه سهم یک آجر، جمع آوری شد.

او ادامه داد: در مجموع ۲۲ هزار نفر از خیران مدرسه یار استان همدان در این ۲ پویش شرکت کردند.

فراهانی تاکید کرد: ۸۷۸ خیر مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در استان همدان فعالیت دارند که ۲۳۲ تن از آن‌ها تنها مدرسه ساز هستند.

در پایان این نشست، مجمع انتخابات هیات رییسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با معرفی نفرات منتخب برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.