کلنگ زنی احداث مرکز جراحی‌های محدود و بسته در دزفول

کلنگ احداث مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول امروز با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان دزفول به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحمید طالبیان مدیر مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول گفت: چهره شهرستان با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان از جمله نماینده و فرماندار دزفول به سرعت در حال تحول است و با پیگیری سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان موافقت اصولی برای ۱۶ رشته از جمله جراحی، داخلی، اطفال، اورولوژی و زنان در این مرکز گرفته شد.

او افزود: تلاش ما بر این است که با کمترین نرخ اقتصادی این تکنولوژی و درمان در اختیار همگان قرار گیرد که برای رسیدن به این هدف باید به زنجیره توریسم سلامت متصل شویم، البته ۸ سال قبل با استاندار بصره برای اعزام ۳ هزار بیمار تفاهم کردیم، ولی بنا به دلایلی این تفاهم از سوی ایران لغو شد که امیدواریم با همت مسئولان این موضوع اجرایی شود و شاهد حضور توریسم درمانی در شهرستان دزفول باشیم.

طالبیان با بیان اینکه تلاش داریم این مرکز همگانی شود و همه افراد جامعه به آن دسترسی داشته باشند و نرخ اقتصادی درمان پایین بیاید، ادامه داد: پروفسور‌های مختلفی از نقاط مختلف دنیا قول همکاری برای تکمیل بخش‌های این مرکز را داده اند.

مدیر مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در فاز نخست این طرح هزینه خواهد شد که شامل ۵ طبقه ۳۵۰ مترمربعی و ۳ طبقه پارکینگ می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۲ برابر این اعتبار یعنی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال هم برای تجهیز این مرکز نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و دیگر سرمایه داران و مسوولان هرچه سریعتر تکمیل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.