سردار القاصی مهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان ۲۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در استان به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال کشف شد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشراف اطلاعاتی مبنی بر فعالیت شخصی سودجو در زمینه دپو و نگه داری نهاده دامی قاچاق به صورت غیرمجاز و متعاقبا فروش با قیمت آزاد و راه اندازی بازار سیاه، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با رصد و بررسی‌های پلیسی محل دپو و فعالیت این فرد سودجو در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل این انبار ۲۵ تن نهاده دامی غیر مجاز کشف شد، بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، مطرح کرد: به شهروندان گرامی توصیه می کنیم که هرگونه فعالیت مجرمانه افراد سود جو و فرصت طلب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مدافعان امنیت اقتصادی در استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.