استاندار همدان گفت: احیای ۱۲۰ واحد تعطیل در بخش‌های صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری از افتخارات استان در سال گذشته است و این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعیدشاهرخی,استاندار همدان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: روند احیای واحدهای راکد با مشارکت بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی به خوبی اجرا شده است.

او  تاکید کرد: هنوز هم تعدادی از واحدهای تعطیل در استان وجود دارد که امسال برای رفع موانع آن‌ها برنامه داریم.

استاندار همدان گفت: برخی از واحدها در دستگاه قضایی پرونده دارند که مدیران دستگاه های متولی شناسایی آن‌ها را در اولویت قرار دهند تا این واحدها نیز به چرخه تولید بازگردند.

شاهرخی بیان کرد: اکنون ۳۰۰ طرح اقتصادی در استان در حال اجراست که حمایت از این واحدها نیز در دستور کار است تا به سرعت بهره برداری شود.

او از بانک های استان خواست تعامل خود را با بخش خصوصی تقویت کنند و منابع مالی مورد نیاز آن‌ها را به موقع در اختیارشان بگذارند تا روند تکمیل را با شتاب سپری کنند.

استاندار همدان با اشاره به توسعه کم نظیر استان در دولت تدبیر و امید افزود: در این مدت استان در ۱۰۰ شاخص رشد داشت که با آمار و ارقام مستند ارائه شده است.

شاهرخی همچنین از فرمانداران خواست طرح‌های نیمه تمام را احصا  و برنامه عملیاتی برای اتمام آن‌ها ارائه کنند.

او به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد تعامل و ارتباط نزدیک با سرمایه گذاران داشته باشند تا شاهد رویش طرح‌های اقتصادی جدید در این منطقه باشیم.

احیای معادن راکد، بازگشت منابع آب اختصاص یافته به طرح‌های اجرا نشده و توجه به استارت آپ ها از دیگر مواردی بود که استاندار همدان به مدیران استان تاکید کرد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.