رفیعی بر تامین تجهیزات اطفای حریق و پیگیری بیمه برای افراد فعال در عملیات‌های مهار آتش سوزی در شهرستان تاکید کرد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با موضوع پیشگیری و اطفای حریق در عرصه‌های منابع طبیعی گفت: باید توجه بیشتری به دوستداران محیط زیست و طبیعت در همه امور شود.

او بر تهیه اقلام و مایحتاج ضروری مورد نیاز در عملیات‌های اطفای حریق و همچنین پیگیری بیمه بی نام افراد شرکت کننده در عملیات‌ها تاکید کرد و بیان داشت: از عموم مردم می‌خواهیم در حفاظت از میراث گرانبهای منابع طبیعی به هر نحو ممکن با مجموعه نیرو‌های منابع طبیعی همکاری کنند.

رفیعی اظهار کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان امیدیه خواهشمندیم با در اختیار قرار دادن نیرو، امکانات و تجهیزات خود همکاری و هماهنگی لازم را با اداره منابع طبیعی در زمان وقوع بحران آتش سوزی داشته باشند.

هر سال با افزایش دما در استان خوزستان، شاهد وقوع آتش سوزی‌های گسترده در جنگل‌ها و مراتع در نقاط مختلف هستیم و علاوه بر نیرو‌های امدادی و عملیاتی، گروه‌های مردم نهاد و دوستداران طبیع ت و محیط زیست برای اطفای حریق و نجات محیط زیست وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.