با حضور استاندار فارس و مسئولان هفت طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شهر زرقان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان زرقان، گفت: بخش زرقان در دولت تدبیر و امید به شهرستان ارتقاء یافت و با تلاش مسئولان این شهرستان طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زیر ساخت‌های عمرانی و شهری شهر زرقان رخ داده که امروز شاهد بهره برداری از چندین طرح در این شهرستان که می‌تواند نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرستان باشد.

او افزود: شهرستان زرقان یک شهرستان صنعتی و کشاورزی و تاریخی و مذهبی است و باید در همه زمینه‌ها توسعه یابد.

استاندار فارس؛ پیگیری شهرداری، شورای شهر و درخواست‌های مردمی و همکاری فرماندار این شهرستان از بدو تاسیس تا کنون را بسیار تاثیر گذار در پیشرفت این شهرستان برشمرد.

رحیمی با اشاره به موقعیت استراتژیک زرقان در مسیر بزرگراه شیراز_ اصفهان و نزدیکی این شهرستان به کلان‌شهر شیراز، گفت: شاخه‌ای از بزرگراه شیراز_ اصفهان نیز از زرقان می‌گذرد که همین امر در توسعه و پیشرفت این شهرستان تاثیر زیادی دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه وجود صنایع بسیار در این شهرستان باعث شده که نرخ بیکاری پایینی داشته باشد، عنوان کرد: نرخ بیکاری فارس نیز از ۱۶.۵ به ۷.۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

او با تاکید بر رعایت الزمات محیط زیستی در تمام پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ... استان فارس، بیان کرد: تمام فعالیت‌ها باید همخوان با محیط زیست باشد تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

استاندار فارس عنوان کرد: بخشی از اعتبار پروژه‌های افتتاح شده امروز از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار عوارض آلایندگی که به شهرداری زرقان اختصاص یافته تامین شده است.

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شهر زرقان

غلامحسین فروزان شهردار زرقان هم گفت: هفت طرح عمرانی و خدماتی شامل، ساخت بلوار شهدای محله دودج به طول یک و هفت دهم کیلومتر، سالن ورزشی چند منظوره شهرداری زرقان شامل سونا و جکوزی با ۲۵۰متر مربع، سالن ورزشی بدنسازی به متراژ ۳۵۰مترمربع، و بوستان ۴هزار متری فرهنگ و هنر، میدان استاد شهریار، جمعا با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: جرای این طرح‌ها تاثیر بسیار زیبا و ژرفی در رشد و ارتقای شهرستان خواهد داشت.

فروزان بیان کرد: به غیر از طرح بلوار شهدای دودج که حدود ۱۵ماه طول کشید بقیه طرح‌ها ظرف ۷ماه گذشته اجرا شده و در آینده نزدیک سینمای شهر زرقان هم به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شهر زرقان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار