مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از آغاز فرآیند برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز فرآیند برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها خبر داد و گفت: رویداد ترویجی و فرهنگی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سه مرحله بهنگام سازی، به روز رسانی و صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت‌های تعاونی از ۱۸ اردیبهشت ماه شروع شده است.

او مهلت بهنگام سازی اطلاعات را از تاریخ ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: بهنگام سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور (http://taavoni.mcls.gov.ir) توسط مدیران اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها انتجام می‌شود و قابل تمدید نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: در مرحله به روزآوری کلیه اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی{آخرین مجمع عمومی عادی تعاونی یا مجمع فوق العاده تطبیق اساسنامه تعاونی با قانون بخش تعاونی مصوب سال ۱۳۹۳}، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ و به روز آوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

او ادامه داد: تعاونی‌هایی که اقدامات لازم را در خصوص بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره باشند از تاریخ ۱۹ خرداد تا تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می‌شوند، این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

فاضلی گفت: پس از انجام مراحل اول و دوم، صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناگون توسط کارگروه علمی جشنواره در این اداره کل انجام خواهد شد.

او افزود: پس از اتمام فرآیند‌های مراحل قبل، تعاونی‌های کسب کننده بالاترین امتیازات به عنوان تعاونی برتر استانی و تعاونی‌های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب خواهند شد.

فاضلی اضافه کرد: مراسم تجلیل و تکریم تعاونی‌های برتر ملی و استانی در هفته تعاون (۱۳-۲۰ شهریور) برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: تمامی مشوق‌ها و جوائز در سال ۱۴۰۰ با افزایش کمیت و بهبود کیفیت، لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیحی، اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی‌های برتر، معرفی تعاونی برتر از طریق رسانه‌ها و ...) اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار