مسئولان کمیته بین المللی المپیک به ژاپنی‌ها یک ماه فرصت دادند تا در رابطه با لغو مسابقات المپیک تصمیم گیری کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات المپیک در حالی از مرداد ماه قرار است در ژاپن شروع شود که زمزمه‌هایی مبنی بر لغو این بازی‌ها به گوش می‌رسد. تا امروز ۶ هزار پرستار در ژاپن از کمیته برگزاری مسابقات المپیک درخواست کرده اند که این مسابقات را لغو کنند. همچنین مسئولان برخی از شهر‌های نزدیک به توکیو اعلام کرده اند که به هیچ عنوان بیمارستان‌های خود را در اختیار ورزشکاران کرونایی قرار نخواهند داد. این در حالی است که توکیو و چند استان نزدیک به این شهر به دلیل افزایش ویروس کرونا در حالت اضطراری قرار دارند.

هر چند تا امروز هیچ حرفی راجع به لغو مسابقات المپیک زده نشده و حتی کمیته بین المللی المپیک بار‌ها اعلام کرد این بازی‌ها در زمان مقرر برگزار می‌شود.

ریچارد پوند عضو ارشد IOC، در مصاحبه‌ای کوتاهی که با یکی از رسانه‌های ژاپنی انجام داده است اعلام کرده که هنوز یک ماه به مهلت نهایی برای لغو مسابقات المپیک باقی مانده است.

همچنین کمیته بین المللی المپیک در چند روز گذشته جلساتی با برگزار کنندگان این مسابقات برگزار کرده است و این نشست امروز جمعه به پایان خواهد رسید. بیشتر تمرکز حاضران در این جلسه بر این است که جامعه عمومی و پزشکان شکاک را به برگزاری مسابقات المپیک ترغیب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار