کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کلمبیا این کشور را از میزبانی رقابت‌های کوپا آمریکا محروم کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی امروز در تازه‌ترین مطلب خود اعلام کرد میزبانی مسابقات کوپا آمریکا امسال تنها در کشور آرژانتین برگزار خواهد شد. قبل از این قرار بود این رقابت‌ها در ۲ کشور کلمبیا و آرژانتین برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کلمبیا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی هم تصمیم گرفت این کشور را از میزبانی محروم کند.

دپارتمان بهداشت آمریکا از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست کرد شرایط میزبانی کلمبیا را بررسی کنند. آمریکایی‌ها معتقدند با توجه به شرایط کرونایی در کلمبیا بعید است که امنیت ورزشکاران در این کشور از نظر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ تامین شود.

در هفته‌ای که گذشت شمار کشته شدگان کرونایی در کلمبیا از مرز ۸۳ هزار نفر عبور کرد، به همین دلیل کلمبیا این روز‌ها شرایط بسیار سختی را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی چاره‌ای به جز گرفتن میزبانی از این کشور را نداشته است.

مسابقات کوپا آمریکا از ۲۳ خرداد تا ۹ تیر ماه برگزار می‌شود، اما هنوز ساعت و برنامه دقیق این رقابت‌ها اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار