امام جمعه اراک گفت: انتخابات با شکوه نشان دهنده حماسه عزت اقتدار و شرف ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک درخطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: همه برای انتخابات پیش روی آماده می‌شویم چرا که برگزاری انتخابات با شکوه نشان دهنده حماسه عزت اقتدار و شرف ملت ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:مردم انتظارات بسیاری از دولت منتخب دارند و دولت آینده بایدگام‌های مثبت و سازنده در رفع مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی بر دارد.

او اضافه کرد: رفع مشکلات واحد‌های کوچک و بزرگ صنعتی، خصوصی سازی‌های اصولی و اشتغال پایدار برای جوانان باید کارویژه اصلی دولت منتخب مردم باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مسائل اخیر فلسطین اشغالی بیان کرد: مقاومت جانانه و مردانه ملت فلسطین اتحاد انسجام و همدلی محور مقاومت را نشان داد.

او ادامه داد: محور مقاومت، فلسطین و دنیای اسلام پاینده و جاودان است و برخی از کشور‌های عربی حامی اسرائیل جنابتکار شده اند بدانند که مسالمت با دشمن امت اسلام آخر و عاقبت خوشی نخواهد داشت

امام جمعه اراک به موج جدید کرونا هم اشاره کرد و گفت: مهار بیماری کرونا نیازمند عزم جدی مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون همگانی از سوی وزارت بهداشت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.