۱۲ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کشور نوسازی می‌شوند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هدف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران امسال نوسازی ۱۲ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در حاشیه بازدید از کارخانه تولید کابل خودرو در سبزوار گفت:  طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل هر خودرو سنگین در قالب کامیونت، اتوبوس و مینی بوس درون و برون شهری می‌شود.

 

او افزود: هر دستگاه ناوگانی که در چرخه بهره‌برداری قرار گیرد یک نوسازی محسوب می‌شود که از این طریق یک سری خودرو‌های فرسوده از چرخه حمل و نقل خارج می‌شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور با هدف بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی زیست محیطی از طریق این سازمان و بوسیله شرکت‌های خودروساز داخلی انجام می‌شود.

صالحی نیا بیان کرد: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین از سال ۹۶ پیرو دستور رییس جمهوری و ابلاغ وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) قرار گرفته است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار