کعب عمیر گفت: مردم باید به افرادی رأی دهند که در کار خود شفافیت لازم را دارند و این افراد باید فعالیت‌های شفافی داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس گفت: یکی از اساسی‌ترین شاخص‌هایی که می‌تواند مردم را در انتخاب افراد اصلح در شورا‌های شهر کمک کند، موضوع شفافیت است؛ مردم باید به افرادی رأی دهند که در کار خود شفافیت لازم را دارند، به عبارتی دیگر این افراد چه در حال و چه در آینده باید فعالیت‌های شفافی داشته باشند.

او با بیان اینکه شورا‌های شهر وظیفه مهمی را در مدیریت شهری هر شهری دارند و آن‌ها می‌توانند با مدیریت خوب خود شهری را به توسعه برسانند یا برعکس با مدیریت ناکارآمد خود شهری را از توسعه دور کنند، افزود: مردم به دور از هرگونه نگاه سیاسی و قومی به افراد دارای کارنامه مشخص و دارای تخصص‌های لازم رأی دهند.

کعب عمیر بیان داشت: افرادی که با شعار شفافیت در انتخابات شورای شهر حضور پیدا می‌کنند نیز وعده مهمی را داده‌اند، ولی باید این وعده آن‌ها راست آزمایی شود که آیا عملکرد این نامزد‌ها در گذشته و بررسی شخصیت آن‌ها امکان عملی کردن موضوع بسیار مهم شفافیت را به این افراد می‌دهد یا خیر؟

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از شهر‌های خوزستان از ضعف در مدیریت شهری رنج می‌برند و این نشان می‌دهد در انتخاب اعضای شورای شهر شایسته گزینی مناسبی صورت نگرفته است و مردم استان باید در این زمینه دقت بیشتری برای انتخاب افراد اصلح و با کارنامه داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
نگو مردم بگو اون چند درصدی که میخوان رای بدن