برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد قزوین در فضای مجازی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در بستر فضای مجازی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به شرایط کرونایی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم حضوری، افزود: هرساله به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه‌های مختلفی در طول ایام هفته تدارک می‌دید که در شرایط فعلی بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی و محتوی مناسب برگزار خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه بزرگترین رسالت بنیاد، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه و با همکاری برخی نهاد‌ها برگزار می‌شود.

حقایق پور اضافه کرد: سرکشی از خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، تقدیر از ایثارگران و گلباران گلزار شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این هفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآورشد: رزمندگان استان قزوین نقش برجسته‌ای در آزادسازی خرمشهر برعهده داشتند و ۱۶۱ شهید در عملیات پیروزمند بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کردند.

استان قزوین در هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار