فرماندار شهرستان آوج گفت: براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته ۵ پروژه جدید تا اول مهرماه سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: در سال گذشته ۳ واحد آموزشی شامل مدرسه مصرآباد، شیخی آبگرم و شهدای کامشکان افتتاح و به بهره برداری رسید و براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته ۵ پروژه جدید تا اول مهرماه سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

علیرضایی افزود: این پروژه‌ها شامل مدرسه مطلوبی آوج، مدرسه خیرساز روستای بهشتیان، مدرسه خیرساز معاد روستای وروق، مدرسه خیرسلز عبدالله مسعود علیا و مدرسه خیرساز مکتب اسلام روستای سبزک می‌باشد.

او اضافه کرد: انتظار می‌رود نوسازی مدارس اعتبارات ملی بیشتری را برای تکمیل پروژه‌ها و تجهیز مدارس به شهرستان آوج تزریق کند.

علیرضایی بیان داشت: شیوه نامه بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ هنوز به استان‌ها و شهرستان ها، ابلاغ نشده، اما همه ما باید جهت گیری و همت و عزم خود را بر بازگشایی مدارس و پیوند بین دانش آموزان با مدارس و معلمان متمرکز کنیم تا شاهد شور و نشاط دوباره‌ای در محیط‌های آموزشی و کلاس‌های درسی باشیم.

فرماندار شهرستان آوج گفت:انشالله ظرف یک ماه آینده با برگزاری نشست و تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان به منظور استفاده از ظرفیت نیک اندیشان و خیرین، گام‌های بلندی در جهت رفع مشکلات و مسائل حوزه آموزش و پرورش شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.