رئیس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت مسافران المپیک و ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت نازنین ملایی و بهمن نصیری برای حضور در المپیک توکیو اظهار داشت: تا حدودی قایقران مورد نظر خود را برای شرکت در مسابقات المپیک انتخاب کرده ایم، البته عجله‌ای برای معرفی نام ملی پوشان نداریم، زیرا می‌خواهیم تمام جوانب را بررسی کنیم.

روش فدراسیون جهانی قایقرانی برای انتخاب مسافران المپیک جالب نبود

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه چرا فدراسیون جهانی با درخواست ایران برای حضور همزمان نازنین ملایی و بهمن نصیری در المپیک موافقت نکرد بیان کرد: فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک از قبل برنامه ریزی کرده بودند که چه تعداد قایقران با چه معیارهایی سهمیه المپیک کسب کنند.

او بیان کرد: برای نمونه نفر دوازدهم گروه نازنین ملایی در مسابقات انتخابی توانست به المپیک صعود کند، اما هنوز وضعیت ملایی برای اعزام به المپیک مشخص نیست. همچنین نفر نهم گروه بهمن نصیری هم توانست به المپیک برسد، اما مانند ملایی هنوز وضعیت نصیری مشخص نشده است. به هر حال این روشی است که فدراسیون جهانی برای توسعه قایقرانی در نظر گرفته اما به نظر من اصلا روش جالبی نیست، زیرا المپیک جای بهترین‌ها است.


بیشتر بخوانید


نبی رضایی در مسابقات قهرمانی جهان فوق العاده کار کرد

 سهرابیان درباره نبی رضایی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان که در رقابت‌های کانوی تک نفره ۱۰۰۰ متر بعد از نمایندگان مولداوی، روسیه و ایتالیا در جایگاه چهارم ایستاد و به المپیک نرسید، گفت: به نظر من رضایی در مسابقات قهرمانی جهانی فوق العاده کار کرد. قایقرانان ما در گذشته علاقه داشتند با نمایندگان کانادا، مجارستان، ایتالیا و اسپانیا عکس یادگاری بگیرند و یا حتی لباس‌های خود را با آن‌ها عوض کنند، اما تمام آنها، پشت سر نبی رضایی قرار گرفتند.

مقامی که رضایی به دست آورد، کم از سهمیه المپیک ندارد

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: کسانی که در مسابقات کاپ قهرمانی جهان حضور داشتند ورزشکاران کمی نبودند، به همین دلیل من آینده درخشانی برای نبی رضایی پیش بینی می‌کنم. حیف شد که رضایی نتوانست سهمیه المپیک کسب کند. رضایی تلاش کرد و من از عملکرد او راضی هستم. به اعتقاد من مقامی که نبی رضایی در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد کم از سهمیه المپیک ندارد.


بیشتر بخوانید


اواخر این هفته کار ترخیص قایق‌های جدید به پایان می‌رسد

سهرابیان درباره اینکه جایی گفته بود قایق‌های جدید به مسابقات المپیک توکیو نمی رسد و امیدوار است به المپیک پاریس برسد عنوان کرد: این جمله‌ برای شوخی بیان شده بود. ورزشکاران ما قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک در ژاپن باید با قایق‌های جدید تمرین می‌کردند، اما قایق‌ها به دست آنها نرسید. نوشدارو بعد از مرگ سهراب هم فایده‌ای ندارد. من هم این جمله را به خاطر همین گفتم. البته جای نگرانی نیست و کار‌های ترخیص قایق‌های جدید در حال پیگیری است. ما تلاش می‌کنیم تا قایق‌ها را به مسابقات المپیک توکیو برسانیم. طبق صحبت‌هایی که شده به احتمال زیاد تا آخر این هفته کار ترخیص قایق‌های جدید به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار