مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۹۰ هزار مددجوی تحت حمایت این استان، دارای بیمه مکمل امداد واز کمک‌های درمانی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: سال گذشته، ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار خاص، صعب العلاج و همچنین ۴۳ هزار مورد مراجعه بیماران عادی از خدمات بیمه تکمیلی این نهاد بهره‌مند شدند.

او ادامه داد:طی این مدت به این تعداد بیمار، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درقالب کمک‌های درمانی به بیماران گلستانی اختصاص یافت.

بابایی با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران نیازمند گلستانی گفت: این نهاد با پرداخت هزینه‌های درمان بیماران نیازمند بویژه خاص و صعب العلاج بخش عظیمی از هزینه‌های جانبی آنان را متقبل شده است.

او گفت: این هزینه های جانبی ،شامل تامین لوازم مصرفی جانبی، بیمه‌های درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی و توان بخشی مانند، ویلچر، واکر، عصا، تخت و تشک مواج، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ونتیلاتور، هزینه ایاب و ذهاب و هزینه مراقبت از بیماران در منزل و .. است.

بابایی افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمک و حمایت از این افـراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند را به حداقل برساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.