به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز درباره اختلال وبسایت بانک ملت پیامهایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیامهای شما برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.
چنانچه شما هم با این مشکل روبرو هستید برای ما پیام ارسال کنید.
متن پیام شهروندخبرنگار
لطفا در مورد وبسایت بانک ملت پیگیری کنید از پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت تا همین لحظه ۱ خرداد نه وبسایت نه اپ بانک ملت در دسترس نیست. تمام خریدهای اینترنتی و دریافت رمز دوم مختل شده. با تشکر از تیم باشگاه خبرنگاران
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/