رئیس هیات تنیس روی میز استان سمنان گفت: مقرر شد استان سمنان در سال ۱۴۰۰ میزبان یکی از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی حدادگر رئیس هیات تنیس روی میز استان سمنان گفت: زمان قطعی مسابقات قهرمانی که به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود مشخص نیست، اما قطعا در سال ۱۴۰۰ است.

او افزود: سومین مرکز استعدادیابی تنیس روی میز کشور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیات تنیس روی میز استان سمنان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان سالن این مرکز را در اختیار ورزش و جوانان استان قرار دارد و فدراسیون تنیس روی میز نیز تجهیزات فیزیکی آن را تامین کرد.

حدادگر افزود: ۱۰ میز تنیس به ارزش درمجموع یک میلیارد ریال و یک توپ‌انداز به ارزش ۵۰ میلیون ریال از سوی فدراسیون تامین شد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان سمنان گفت: دوره ۲ یا سه روزه استعدادیابی تنیس روی میز با حضور مربیان تیم ملی در این سالن برگزار می‌شود و پس از آن نیز در هر فصل بازآموزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.