فتح اللهی گفت: بیمه‌های تکمیلی نقش اصلی در امنیت درمانی بیماران دارد و بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران کوتاهی نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی ، فرماندار رشت در نشست بررسی مشکلات مدیران حوزه درمان که با حضور رئیس بیمارستان‌ها و مدیران درمان شهرستان رشت برگزار شد بر پذیرش بیمه‌ها از سوی بیمارستان‌ها تاکید کرد و گفت: بیمه‌های تکمیلی در امنیت درمانی بیماران نقش مهمی دارد و بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران با بیمه‌های مختلف کوتاهی نکنند و همکاری داشته باشند.

او  افزود: اثرگذاری بیمه‌های تکمیلی در درمان افراد بسیار مهم است و مردم برای تسهیل و امنیت درمانی، بیمه‌های تکمیلی را جدی بگیرند.

فرماندار رشت،  همچنین به کمبود پرستار در بیمارستان‌های رشت که معضل اصلی بیمارستان‌های خصوصی است اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا این کمبود نیرو را جبران کنیم.

محمد رضا احمدی،  یکی از نمایندگان شهرستان های  رشت  و خمام در مجلس شورای اسلامی هم  گفت: الزام بیمه در راستای حمایت از بیمار در زمان سخت بیماری است و بیمارستان‌ها باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

او  از آمادگی نمایندگان گیلان در زمینه حل مشکلات بیمارستان‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا نمایندگان گیلان آمادگی لازم را برای برطرف کردن معضلات بیمارستان‌ها، کادر درمانی و پزشکی دارند.

قنبرپور ، مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی گیلان هم در این نشست گفت: با توجه به الکترونیکی شدن سامانه تجویز و حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی، پزشکانی که به صورت الکترونیکی نسخه تجویز کنند هزینه‌های مربوط به تامین اجتماعی تا پایان همان روز به آنان پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.