رفع تصرف از زمین های میلیاردی در پارسیان

۴۳ هکتار از زمین‌های دولتی در شهرستان پارسیان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۳ هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه در شهرستان پارسیان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان پارسیان با انجام اقدامات اطلاعاتی از یک فقره پرونده زمین خواری در این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت:در بررسی‌های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی پارسیان مشخص شد، فردی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز ۴۳ هکتار از اراضی دولتی را به تصرف خود در آورده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از بازرسی‌های به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش تقریبی اراضی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی، ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده و مواجه شدن با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.