سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار فوتی‌های کرونایی در هرمزگان به هزار و ۲۳۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به جولان کرونا در شهرهای هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌های کرونایی در هرمزگان به هزار و ۲۳۵ نفر رسید.

نوروزیان افزود:در شبانه روز گذشته دو آقای ۶۱ و ۶۲ ساله از میناب و بندرعباس و یک خانم ۶۲ ساله از پارسیان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

او با اشاره به اینکه امروز نیز ۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ افزود: اکنون در مجموع ۴۲۴ نفر در بیمارستان‌های هرمزگان تحت مراقبتند و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه‌ای سی یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به شروع واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ ساله گفت: اگر (افراد بالای ۷۵ سال) پیامک واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشده، می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ضمن اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.

نوروزیان افزود: بتدریج از طرف مراکز بهداشت با جاماندگان تماس گرفته می‌شودو نیازی به مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون نیست.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.