به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ توئیتر در حال جستجوی روشهای کسب درآمد کاربران خود از دنبال کننده هایشان است و جزئیات بیشتری را در مورد آخرین قابلیت خود به نام Ticketed Spaces امروز به اشتراک گذاشت. این شرکت ویژگی Clubhouse-like خود را گسترش داده که به افرادی که حداقل ۶۰۰ دنبال کننده دارند اجازه میدهد رویدادهای فقط صوتی به نام Spaces ایجاد کنند. Ticketed Spaces به کاربران امکان میدهد برای ورود شنوندگان به این اتاقها هزینه دریافت کنند.
بیشتر بخوانید
کاربرانی که این جلسات را ایجاد کرده اند، میتوانند قیمت ورودی و همچنین تعداد بلیطها را تعیین کنند. سخنگوی توئیتر گفت که میزبانان میتوانند پس از کسر هزینه پرداختهای درون برنامهای، تا ۸۰ درصد درآمد حاصل از فروش بلیطها را بردارند. این بدان معناست که توئیتر جدا از سهم گوگل و اپل از پرداختهای درون برنامهای اندروید و iOS، حدود ۲۰ درصد برای خود سهم برمیدارد. Ticketed Spaces برای تسهیل فروش از درگاه پرداخت Stripe استفاده خواهد کرد و کسانی که میخواهند میزبان باشند به یک حساب Stripe نیاز دارند.
کاربرانی که میخواهند میزبان Ticketed Spaces باشند باید حداقل ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشند. آنها همچنین باید ۱۸ سال یا بیشتر باشند و در ۳۰ روز گذشته حداقل سه Spaces را میزبانی کرده باشند. به گفته سخنگوی توئیتر، کاربران میتوانند برای شرکت در دوره آزمایشی این سرویس ثبت نام کنند. همه کاربران از سراسر دنیا می توانند برای شرکت در این رویدادهای Ticketed Spaces بلیط تهیه کنند، اما در حال حاضر فقط کاربران آمریکایی میتوانند بلیط بفروشند.
گفتنی است که هنوز مشخص نیست ثبت نام Ticketed Spaces چه زمانی باز میشود، اما با توجه به گسترش استفاده از Spaces در ماه گذشته، به نظر میرسد به زودی توئیتر آماده راه اندازی این قابلیت باشد.
انتهای پیام/