عدالت برای سپاهان اجرا نشد/ مطالبی در نقد رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کارشناس حقوقی اعلام کرد که در رای صادره کمیته انضباطی، به برخی از تخلفات پرسپولیس و شکایت سپاهان در این ارتباط رسیدگی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از تشکیل جلسه درباره تخلفات دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان،  رای صادر کرد که بر اساس آن سید جلال حسینی و عزت الله پورقاز به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم‌های خود در مسابقات رسمی و سعید آقایی و محمد رضا حسینی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت، محکوم شدند.

در این ارتباط احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به ۶ ماه و  ۳ ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یک صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 محمدرضا احمدی، کارشناس حقوقی درباره رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد  حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: در رای صادره از سوی کمیته انضباطی، تناسب در مجازات افراد با توجه به نوع تخلف صورت گرفته از سوی  آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

احمدی ادامه داد: علی رغم اعلام شکایت باشگاه سپاهان با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از سوی  باشگاه پرسپولیس و عوامل آن به جهت مصاحبه‌های انجام شده، انتشار بیانیه و پست‌های منتشره در شبکه‌های اجتماعی از سوی  باشگاه پرسپولیس و عوامل آن، متاسفانه در رای صادره تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.  

او  با اشاره به تصاویر منتشر شده از حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: رای صادره از سوی کمیته  انضباطی در ارتباط با  شکایت باشگاه سپاهان از تخلفات برخی بازیکنان مانند فرجی که ماساژور سپاهان را با ضربه مشت هدف قرارداد و وحید امیری مسکوت مانده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۰:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
قرار این بود جوری رای بدهند تا پرسپولیس راضی باشه از اون طرف حتی قبل رای متن های بازیکنان و مربی پرسپولیس اماده اعتراض و قراردادن در فضای مجازی بود تا بگویند پرسپولیس خیلی ضرر کرده و ناراحته و ما نهایت شدت را بکاربردیم و این است مهندسی فوتبال و ادامه فریب کاری ها. قهرمان باید خودش جام بدست بیاورد. ما قهرمان پوشالی نمی خواهیم.
همه میدانند اعتراض وجنجال سید جلال در اطاق دوپینگ حداقل دو سه جلسه محرومیت داشت.
بعضی از مسئولین پرسپولیس علاوه بر تست دوپینگ تست الکل و مواد روان گردان هم باید می دادند چون متوهم وگیج بودند و حتی صمیمی ترین رفیق خودشان را نمیشناختند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی جالبه ، تیمی بره اصفهان و توسط هوادارای محترم سپاهان اونجوری ازش پذیرایی بشه ، روی اعصاب بازیکن و کادر فنی راه برن ، یک عده با موتور حالت های خارج از عرف ایجاد بکنن و در طول مسابقه شعارهای تحریک کننده اعصاب بازیکن رو پخش کنن و هر نوع بد و بیراهی به بازیکن و تیم و مربی بدن ، در نهایت هم در کمال وقاحت با فیلمبرداری که بدون انجام تست کرونا اومده توی حلق بازیکن داره فیلم می گیره هیچ برخوردی نمی شه . بعد میگه تست الکل هم باید بگیرین ، آخه آشغال تو خودت الان تست دادی که اومدی زر می زنی .
یک سوال از گوسفند دارم ، چرا زمان بازی با ذوب آهن این اتفاق ها نمی افته ؟ چون اونا هوادارشون رو تحریک نمی کنن . البته تا زمانی که آذری مدیرعاملش بود که اینجوری بود ، الان نمی دونم . ولی روش و نوع مدیریت هر مدیری متفاوته ، ساکت همینجوری در سکوت داره تیم سپاهان رو به سمت قهرمانی پیش می بره ، نمی دونم چطوری ساکته ولی بعضی تیمها یک دفعه ای جلوی سپاهان اشتباهات فردی مدافعینش زیاد میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
برای این اراجیف نظر ندیم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
این کارشناس کیسه بود یا شله زرد!!؟چون حرفاش اصلا کارشناسی نبود بخصوص بندای اولش در مورد نشر اکاذیب وون این شله بود که گوش فلکو با اکاذیبش کر کرده بود :))))))))
آخرین اخبار