رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان واژگونی پراید در مسیر جاده ساحلی غربی اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کافی در محل حادثه حاضر شدند و با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و به وسیله ابزار نجات و برش ۲ مرد جوان ۲۳ ساله و ۳۲ ساله از سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان حریق منازل مسکونی ساعت یک و ۳۶ دقیقه در شهرک دانشگاه به علت اتصال برق ام کی کولر گازی، ساعت ۲ و ۹ دقیقه در فاز یک پادادشهربه علت اتصال برق جعبه تقسیم، حریق مغازه نان فانتزی ساعت ۳ و ۲ دقیقه در فاز ۲ پاداشهر به علت اتصال برق سیم سیار، حریق کانکس ساعت ۸ و ۱۷ دقیقه شهرک ملی حفاری و حریق کنتور برق منازل مسکونی ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه در کوی نفت و ساعت ۱۴ و ۱۸ دقیقه در کوی ملت خیابان دانیال با جدیت مهار کردند.

او با اشاره به مهار حریق واحد مسکونی درمجتمع ۱۰ طبقه ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه در خیابان ۱۷ شرقی کیانپارس با تلاش آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان علت حریق را نشت گاز پیک نیک اعلام نمودند، ضمن اینکه آتش نشانان ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه با اعزام به منطقه کیانشهر خیابان لاله ۱۰ با کابل برقی که به علت اتصال از پایه برق جدا شده و بر روی سطح خیابان و خودرو افتاده بود مواجه شدند و با ایمن سازی از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اطفای حریق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه در منطقه شهرک رزمندگان با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و ادامه داد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق ام کی کولر گزارش شد. همچنین آتش نشانان حریق ساختمان متروکه ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه در فاز ۲ پادادشهر و کانتینر ساعت ۲۲ و هشت دقیقه در شهرک صنعتی شماره سه را با موفقیت اطفا و سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

او با اشاره به اطفای حریق منازل مسکونی ساعت ۲۲ و ۱۱ دقیقه در زویه و ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلشاد تصریح کرد: آتش نشانان ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه با اعزام به منطقه کیان آباد خیابان ۲۸ شرقی حریق پشت بام ساختمان کارواش را با ۲ رشته لوله آبرسان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.

قنبری درپایان با اشاره به سقوط مرد جوان ۲۸ ساله از طبقه هفتم مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان اسفند اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن با پیکر بی جان جوان ۲۸ ساله مواجه شدند و ساختمان را ایمن سازی و جسد را به عوامل انتظامی تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور در شهرک صنعتی شماره یک و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه فاز یک پادادشهر و کیانپارس خیابان ۴ شرقی، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.