ماموران اورژانس بابل ۹۴ بیمار تنفسی را در اردیبهشت ماه امسال به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه اورژانس بابل در اردیبهشت ماه امسال ۲ هزار و ۲۲۹ ماموریت انجام داده است، گفت:ماموران اورژانس این شهرستان ۹۴ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان منتقل کردند.

او افزود:از تعداد کل ماموریت‌ها ۹۴۲ مورد آن شهری و ۱۲۸۷ ماموریت جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۱۰۲۷بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۷۱۹ انتقالی به بیمارستان غیر تصادفی بوده است و ۳۰۸انتقالی به بیمارستان تصادفی بوده است.

او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در اردیبهشت ماه، افزود: برای ماموریت‌های شهری ۷دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۵دقیقه بوده است.

دکتر لعلی گفت: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۴۳۸ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۵۳ تصادفی شهری و۲۸۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

او افزود:بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۰۸مورد و و ماموریت مسمومیت با ۶۸ مورد بوده است.

دکتر لعلی گفت: ۷۸۸۷بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در اردیبهشت ماه به صدا در آمد که از این تعداد متاسفانه ۲۶۸مورد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: اورژانس بابل در این ماه ۲ مورد ماموریت سی پی آر (احیای قلبی تنفسی) موفق داشته است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.