حقیقی گفت: ارتباط میان مدیران، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در بیان دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان حقیقی استاندار زنجان در نشستی با مدیران و مسئولین روابط عمومی‌های استان زنجان که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، توجه مدیران به روابط عمومی‌ها را عامل انعکاس بهتر اقدامات و دستاورد‌ها دانست و گفت: رابطه میان مدیران با روابط عمومی‌ها از یک سو و تعامل میان روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها باید تقویت شود.

او  با بیان اینکه تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌های گروهی استان زنجان منجر به اطلاع رسانی دستاورد‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی می‌شود، افزود: برقراری ارتباط حسنه میان مدیران، روابط عمومی‌ها و رسانه‌های گروهی می‌تواند به اطلاع رسانی خوب و موثر منجر شود.

حقیقی تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی مشترک میان روابط عمومی و رسانه‌های گروهی استان زنجان را اقدامی مثبت عنوان کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا همانند جلسات رسمی، نمایندگانی از روابط عمومی‌ها در این اتاق فکر حضور یابند و مسائل و موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی در استان زنجان نیز با هدف بررسی و حل مشکلات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها تشکیل شده است، افزود: انسجام و تلاش همگانی می‌تواند به نتایج خوب و مثبتی منتهی شود.

استاندار زنجان همچنین با بیان اقدامات گوناگون استان زنجان در بخش‌های مختلف باید به صورت گسترده اطلاع رسانی شود، ادامه داد: تمامی اقدامات و موفقیت‌های کسب شده باید به نحو مطلوبی توسط روابط عمومی‌ها به رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی شود، اما باید گفت که تعامل بین مدیران دستگاه‌های اجرایی با روابط عمومی‌ها خوب نیست و این وضعیت بایستی اصلاح شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، به نزدیکی ایام برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های مهم در تقویت اقتدار، امنیت ملی، ارتقاء منافع ملی، مقوم‌های وحدت و اتحاد برگزاری انتخابات است.

او با بیان اینکه چشم تمام دنیا به انتخابات ۲۸ خرداد امسال ایران دوخته شده است، افزود: انقلاب اسلامی به همه تعلق دارد، لذا هیچکس نباید در مشارکت و پرشور کردن انتخابات تماشاچی باشد، بلکه همه مردم موظفند در این رخداد مهم مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اینکه هر فردی در این رخداد مهم وظیفه‌ای دارد گفت: وظیفه دستگاه‌های اداری این است که اقدامات قانونی در انتخابات انجام دهند و در این خصوص باید امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز هیات‌های اجرایی و نظارت را در اختیار آنان قرار داد.

حقیقی ادامه داد: هیچ مدیر و کارمندی حق دخالت در انتخابات بر له و یا علیه کاندیدایی را ندارد که در صورت انجام چنین کاری، با شدت تمام برخورد خواهد شد و افراد در صورت تمایل برای فعالیت انتخاباتی می‌توانند بر اساس راهکار قانونی، نسبت به درخواست مرخصی اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه هیچ کس حق کوچکترین اسائه ادب به مدیر یا کارمندی که مرخصی گرفته و در زمینه انتخابات فعالیت داشته، ندارد، گفت: همه کاندیدها مورد احترام بوده و تمامی اقدامات در راستای برگزاری باشکوه انتخابات است و با فعالیت خارج از چارچوب و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر عالی اجرایی استان زنجان افزود: در انتخابات گذشته نیز تمامی تلاش بر این بود که با هماهنگی هیات‌های نظارت و اجرایی، انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

او با اشاره به اینکه استان زنجان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، پرشکوه و در امنیت کامل گام برمی دارد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور با توجه به شرایط کرونایی در استان زنجان اندیشیده شده  و فرایند‌ تبلیغات و رای گیری نیز طبق ضوابط انجام خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استقبال از کاندیدهای انتخاباتی نیز به هیچ وجه انجام نخواهد شد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور ضوابطی برای تبلیغات انتخاباتی اعلام شده و طبق این ضوابط، هرگونه تبلیغات در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های اعلامی مرکز بهداشت انجام خواهد شد که این استان نیز تلاش دارد تا جایگاه‌های رو باز را شناسایی کرده و به طور مساوی در اختیار کاندیدا‌ها قرار دهد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.