مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان از افزایش سه و نیم برابری اشتغال در حوزه صنایع غذایی کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا طاقه باف، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: این مدیریت با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مناسب از قبیل ایجاد و گسترش زیرساخت ها، استقرار واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، ارتقا کیفیت و استاندارد، نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی، اشتغالزایی، عمران و توسعه مناطق به ویژه مناطق روستایی داشته است.

او افزود: از سال ۱۳۹۲ تاکنون سیصد و ۹۵ فقره با اشتغالزایی هفت هزار و ۱۵۹ نفر صادر شده است.

طاقه باف برخی ار پروانه‌های صادر شده در بخش صنایع تبدیلی و غذایی را صدور پروانه صنایع لبنی ۱۹ فقره، کشتارگاه دام و طیور شش فقره، ترمینال ضبط و فرآوری پسته ۱۴۶ فقره، انواع فرآورده‌های کنجدی ۳۷ فقره دانست.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدامات این سازمان در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی را تبدیل شدن استان به بزرگترین قطب تولید محصولات کنجدی، بهره برداری از مجهزترین کشتارگاه صنعتی مهریز، بهره برداری از واحد بزرگ تولید خوراک دام و طیور در منطقه چرخاب شهرستان زارچ و هم چنین بهره برداری از واحد تولید کننده تولید سوسیس کالباس از گوشا کبک و قرقاول در شهرستان تفت بیان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.