فرمانده ارشد نظامی استان کردستان:

عملیات بیت المقدس نماد هماهنگی و یکدلی بین ارتش و سپاه می باشد

رحمت پور گفت: در عملیات بیت المقدس، همه کشور اعم از نیروی انتظامی و اقتصادی، سپاه و ارتش پای کار آمدند و با تمام توان خود توفیقی تاریخی حاصل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حمیدرضا رحمت پور فرمانده ارشد نظامی استان کردستان در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در لشگر ۲۸پیاده کردستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس و حتی تاریخ نظامی جهان بوده است که امروز یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی می‌داریم.

رحمت پور افزود: پیروزی در عملیات دفاع بیت المقدس و آزادی خرمشهر باعث ایجاد شور و نشاط در ارتش ایران و از کار افتادن ماشین بعث شد و ما امروز باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، این پیروزی و سربلندی را تا همیشه گرامی بداریم.

فرمانده ارشد نظامی استان کردستان با بیان این جمله معروف امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: کشور ما با حاکمیتی نوپا و بدون حمایت در دوران دفاع مقدس که درگیر تحریم هم بود در جنگی نا برابر و در مقابل کشوری که مورد حمایت استکبار بود و از آمادگی بالایی برای جنگ برخوردار بود، ایستادگی کرد و توانست عملیات بیت المقدس را با اقتدار به پیروزی برساند.

او بیان کرد: کمر عراق در این عملیات شکست و تعداد اسرا به حدی زیاد بود که نگهداری آن‌ها خود بک عملیات بود و این عظمت عملیات بیت‌المقدس را نشان می‌دهد.

رحمت پور با بیان اینکه عملیات بیت المقدس نماد هماهنگی و یکدلی بین ارتش و سپاه بود، عنوان کرد: در این عملیات همه کشور، اعم از نیروی انتظامی و اقتصادی، سپاه و ارتش پای کار آمدند و با نقش مهندسی ارتش، همه یگان‌های پیاده و توپخانه‌های آن توان خود را گذاشتند و توفیقی تاریخی حاصل شد.

فرمانده ارشد نظامی استان کردستان با اشاره به اینکه نظامی گری مکمل سیاست است افزود: نظامیان در این عملیات با حمایت همه جانبه پیروزی را به ارمغان آوردند که امروز زمینه را برای دیپلماسی فراهم کرده است.

رحمت پور با بیان اینکه لشکر ٢٨ پیاده ارتش در کردستان در اوج آمادگی برای مقابله با هر گونه ناامنی و تهدید ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت آموزش و آمادگی رزمی از وظایف اصلی ارتش است که باید سرلوحه کار لشگریان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار