مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جهاد قم؛

انتخابات پرشور آینده درخشانی برای کشور رقم خواهد زد

حجت الاسلام ایمانی تبار گفت:بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات که سرنوشت کشور را رقم می‌زند به طور حتم اشتباه است و همه باید از دستاورد‌های نظام اسلامی که با خون شهدا به دست آمده است، مراقبت کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی ایمانی تبار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جهاد قم ضمن تاکید بر این که در آستانه برگزاری انتخابات مهم و تاثیرگذاری در کشور هستیم،گفت: عقل حکم می‌کند که از این ظرفیت برای سرعت بخشیدن به مسیر پیشرفت کشور استفاده کینم.

حجت الاسلام ایمانی تبار با اشاره به این که بی تفاوتی در زندگی فردی و اجتماعی به صلاح نیست، ادامه داد: در همین رابطه بی تفاوت بودن نسبت به انتخابات که سرنوشت کشور را رقم می‌زند به طور حتم اشتباه است و همه باید از دستاورد‌های نظام اسلامی که با خون شهدا به دست آمده است، مراقبت کنیم.

او ادامه داد: انتخابات علاوه بر تاثیرگذاری کلان در سطح ملی، زندگی اقشار مختلف مردم را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل از اهمیت فراوانی در ایجاد حرکت تحولی کشور و افزایش امید مردم، نشاط سیاسی و سرمایه اجتماعی برخوردار است.

ایمانی تبار با تاکید بر این که باید در زمان انتخاب نهایت دقت را داشت، گفت: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری باید نسبت به آینده کشور حساسیت داشته باشیم و فرد متعهد، متخصص، ولایت مدار و با سابقه کار صادقانه برای خدمت به مردم را با نگاه به عملکرد افراد انتخاب کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جهاد قم بیان کرد: در فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات همه وظیفه داریم با تلاش بیشتر در صحنه باشیم و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای که موجب تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است، تلاش کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره‌ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: انتخابات ، صندوق رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار