نماینده ولی فقیه در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: با بصیرت باید جلوی فتنه اکبر را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید تجسم رعایت اخلاق باشند و از بی‌اخلاقی در انتخابات پرهیز کنند و مردم نیز اخلاق انتخاباتی را از کاندیدا‌ها مطالبه کنند و بدانند که آن‌ها که بدنبال ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات هستند، دلسوز مردم نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در جمع استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: مردم اخلاق انتخاباتی را از کاندیدا‌ها مطالبه کنند و بدانند کسانی که بدنبال ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات هستند، دلسوز مردم نیستند.
وی افزود: شورای نگهبان وظیفه تشخیص صالح و مردم وظیفه انتخاب اصلح را دارند، لذا تبیین شاخص‌ها برای مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و صیانت از اخلاق در این عرصه اهمیت هرچه بیشتری دارد.

وی گفت: میزان مشارکت و حضور در انتخابات در شرایطی که رسانه‌های بیگانه به دنبال کاستن از این حضور هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همراستایی برخی افراد کوته‌فکر داخلی که تأیید صلاحیت نشدن خود را سبب مشارکت نکردن مردم در رای گیری می‌دانند، نشانه شکل‌گیری یک فتنه است.

امام جمعه بندرعباس گفت: به نظر می‌رسد فتنه اکبر در پیش است که چند بُعدی است و اگر رخ دهد آسیب‌های فراوانی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان داشت: باید عمق بصیرت خود را افزایش دهیم تا این فتنه در نطفه خفه شود و این امر با افزایش آگاهی و بصیرت جامعه محقق شدنی است.

به گفته وی، جریان مقاومت در منطقه وارد مرحله نوینی شده که عزم و اراده بزرگی در تحولات جهانی نیاز دارد تا کانون مقاومت در منطقه یعنی ایران بتواند با اقتدار و ثبات ویژه‌ای در تحولات نقش‌آفرینی کند، بنابراین بدانید دشمن برای این دوره از انتخابات جمهوری اسلامی ایران برنامه دارد تا از قدرت ملت ایران بکاهد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه میدان سبب قوت و قدرت دیپلماسی می‌شود، گفت: ایجاد دوگانه دیپلماسی و میدان حرفی سطحی بود، زیرا کشوری دست برتر و قدرت دارد که میدان را در دست داشته باشد.
منبع: ایرنا

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.