مربی و برخی از بازیکنان پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در مسیر ورود این تیم به ورزشگاه فولاد شهر اصفهان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اصابت نارنجک به اتوبوس حامل اعضای این تیم  اظهار کرد: برخی از آدم‌های معلوم الحال بالای پلی که در مسیر اتوبوس کاروان پرسپولیس قرار داشت ایستاده بودند و نارنجک‌ها را سمت اتوبوس ما پرتاب کردند. راننده حرفه ای بود که توانست اتوبوس را کنترل کند، اگر اتوبوس کنترل نشده بود امکان چپ شدن آن وجود داشت. اتفاقی برای بازیکنان رخ نداد و همه سالم هستند. قرار است فوتبال بازی کنیم که همه لذت ببرند این مسائل را درک نمی‌کنم.

رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: پرسپولیس مشکلی ندارد. این جنگ نیست. در زمین، فوتبال بازی کنید. این نارنجک‌ها خیلی خطرناک بود.

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: هنوز تنم می‌لرزد. از شیشه‌های شکسته اتوبوس مشخص است که حادثه ترسناک  و وحشتناکی بوده است.  

سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درباره اینکه از لحاظ روحی و روانی اتفاقات رخ داده روی بازیکنان تاثیرگذار گذاشته است، بیان کرد: این اتفاق انگیزه ما را برای پیروزی بیشتر می‌کند. بازی‌ها را یکی به یکی می‌بریم و جواب این افراد را می‌دهیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
پرسپولیس فوتبال حرفه ای و پاکی بازی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
این رفتار اصفهانی ها نتیجه رای ناعادلانه کمیته انضباطیه. دستشونم درد نکنه. واقعاً دست مریزاد. خسته ام نباشن. خوب جلوی بی اخلاقی ها را گرفتن!!!!!!
آخرین اخبار