وزیر کشور انگلیس با اشاره به تشدید قواعد سفر به این کشور، گفت: قصد داریم تا قواعد سفری همانند آمریکا را بعنوان مجوز ورود به انگلیس اجرایی کنیم.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هفته نامه اشپیگل، پریتی پاتل وزیر کشور انگلیس از معرفی مجوز‌های سفر به انگلیس براساس نمونه آمریکایی خبر داد و گفت: قصد دارد قواعد سفر به این کشور را تشدید کند.

وی در این راستا افزود: با توجه به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و تصمیم گیری و اجرایی شدن برخی شروط سفر به این کشور برای شهروندان اروپایی ورود به انگلیس براساس این طرح برای مسافران توریستی و تجاری از اتحادیه اروپا به این کشور نیز پیچیده‌تر خواهد شد.

پریتی پاتل با تاکید بر اینکه سفر‌های بدون ویزا به انگلیس در آینده باید برای مجوز‌های ورودی مشابه نمونه آمریکایی معرفی شود، گفت: شهروندان ایرلندی و افراد مقیم انگلیس تنها موارد استثناء از این قانون محسوب می‌شوند.

وزیر کشور انگلیس ادامه داد: متقاضیان سفر به این کشور زین پس باید تحت بررسی امنیتی قرار گیرند، زیرا این قواعد جدید که قرار است تا سال ۲۰۲۵ اجرایی شود زیر مجموعه‌ای از یک برنامه بزرگ‌تر به حساب می‌آید.

با اجرای این قوانین، شهروندان انگلیسی که قصد دارند به منطقه شنگن سفر کنند باید از سال آینده درخواست مجوزی ارائه دهند که تا ۳ سال معتبر و قابل استفاده است.

گفته می‌شود، وزیر کشور انگلیس قصد دارد با اصلاح برخی قوانین سفر، پناهندگی برای افرادی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور شده اند را غیر ممکن کند، زیرا هدف اصلی این سیستم کنترل تعداد دقیق افراد در داخل و خارج و آمار افرادی است که می‌خواهند وارد این کشور شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار