فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نمایش اتحاد و همدلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشت هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: شرکت مردم در انتخابات تکلیف و دشمن در تلاش است که ما در انتخابات شرکت نکنیم و به تبع آن فشار‌ها را بیشتر خواهد کرد.

خرمدل با بیان اینکه وحدت و همدلی سپاه، ارتش و نیرو‌های مردمی موجب آزادسازی خرمشهر شد افزود: امروز هم با توجه به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد به وحدت همه آحاد مردم و جامعه نیاز است.

او ادامه داد: شرکت گسترده مردم در انتخابات ضمن اینکه دشمن را در نقشه هایش نا امید می‌کند همچنین مهر تاییدی است بر نظام جمهوری اسلامی که آینده کشورمان را در برابر تهاجم دشمن بیمه خواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح استان قدرت کشور در زمینه‌ های مختلف از جمله انرژی هسته‌ ای، کشتی سازی و پهپاد یادآور شد و اضافه کرد: ما با ظرفیت‌ ها و توانمندی‌ هایی که داریم می‌توانیم بر مشکلات پیشرو پیروز شده و کشور را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی توسعه دهیم.

او نقش رسانه در ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات را مهم و اثر گذار دانست و گفت: رسانه‌ ها می‌توانند با اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو را فراهم کنند.

سردار خرمدل با بیان اینکه سپاه به همراه دیگر نیرو‌های امنیتی و نظامی امنیت انتخابات برای حضور گسترده مردم تامین می‌کند افزود: سپاه پاسداران در این انتخابات با اعلام بی طرفی از هیچ شخصی حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.