مدیرعامل تاکسیرانی مشهد گفت: تغییر تعرفه کرایه تاکسی در سال جدید به همه ناوگان تاکسیرانی مشهد اعلام شده است.

احمد محبی مدیرعامل تاکسیرانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: تغییر تعرفه کرایه تاکسی در سال جدید به کلیه ناوگان تاکسیرانی مشهد اعلام شده است و کرایه تاکسی‌ ها یا بر اساس تاکسی متر و یا براساس تابلو‌های تعریف شده در ایستگاه‌های تاکسی محاسبه می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: ما سه طرح در بحث تاکسیرانی داریم که شامل طرح موازی برای راه آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه؛ شبکه‌های بی سیم برای شماره‌های ۱۳۳، ۱۸۲۹، ۱۸۳۰ و ۱۸۴۰ و طرح چهار رینگ اصلی اطراف حرم برای رینگ بست شیرازی، نواب صفوی، طبرسی و باب الجواد می‌شود.

مدیر عامل تاکسیرانی مشهد ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سواستفاده تاکسی ها، در چهار رینگ اصلی اطراف حرم ناظر درنظر گرفته ایم که بر امورات تاکسی‌ها نظارت می‌کنند؛ از مردم می‌خواهیم برای درخواست تاکسی حتما به این ناظر‌ها مراجعه کنند.

محبی بیان کرد: همچنین سازمان تاکسیرانی مشهد، سامانه رسید سفر را در اختیار شهروندان قرار داده است تا سفری بدون دغدغه و راحت داشته باشند؛ این سامانه قیمت کرایه، زمان سفر و هویت راننده را به طور کامل بیان می‌کند تا از هرگونه سواستفاده در اخذ کرایه جلوگیری شود.

او تصریح کرد: اگر راننده‌ای به هر دلیلی خارج از تعرفه‌ی تاکسی متر و خارج از نرخ مشخص شده در سامانه رسید سفر کرایه بگیرد، بر اساس کد ۱۱۵ (عدم استفاده از نرخ مشخص) راننده تخلف کرده است و مردم حتما شکایت خود را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند تا پس از بررسی‌های لازم با فرد متخلف برخورد شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد تاکید کرد: تیپ ورودی و نوع کابری محل فعالیت تاکسی ها، طول مسیر، ترافیک، توقف‌ها و تاکسی متر از عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه تاکسی‌ها می‌باشد.

محبی اظهار کرد: همچنین از ساعت ۱۰ شب تا ساعت ۶ صبح به دلیل مراجعه بیشتر مردم به تاکسی ها، نرخ کرایه با یک درصد افزایش روبه رو است.

او افزود: از همه شهروندان تقاضا داریم تا به محض دیدن مورد تخلف، نوع تخلف را حتما گزارش کرده و مطمئن باشند که مورد گزارش شده آن‌ها پیگیری و با فرد متخلف برطبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام//ص. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.