دعوت به اردوی تیم ملی از دو تیرانداز دامغانی

رئیس هیات تیراندازی شهرستان دامغان گفت: ۲ ورزشکار دامغانی، با اعلام رسمی کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی کشور، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد کاظم خطیبی رییس هیات تیراندازی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: حسین بینائیان و محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی، ۲ ورزشکار راه یافته به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از دامغان هستند.

او تصریح کرد: با توجه به درخشش تیراندازان دامغانی در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب مدال، به دعوت این فدراسیون نام این ۲ ورزشکار دامغانی در اردوی تیم ملی جای گرفته است.

خطیبی اضافه کرد: مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی پاراتیراندازی کشور به منظور دانش افزایی و پشتوانه سازی تیم ملی از ۶ خرداد به مدت چهار روز در محل فدراسیون جانبازان و معلولان کشور برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: حسین بینائیان از تیراندازان موفق شهرستان در مسابقات کشوری سال گذشته است که با کسب رکورد مناسب در مسابقات توانست جواز حضور در این اردو را کسب کند.

خطیبی ادامه داد: محمود باقر نژاد از ملی پوشان پاراتیراندازی کشور است که سال گذشته در مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی ٢٠٢١ العین امارات حضور موفقی داشت.

رییس هیات تیراندازی شهرستان دامغان اذعان کرد: امیدواریم با تلاش این ورزشکاران، شاهد درخشش آن‌ها در اردوی تیم ملی باشیم و بتوانیم این افراد را در جمع تیراندازان برتر کشور به خوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.