معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بزرگترین دغدغه شهری در آستانه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، انتخاب شورایی اصلح و متخصص است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین در خصوص برگزاری انتخابات شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز شهر به آن نیاز دارد، روی کار آمدن نیرو‌هایی خدوم و متخصص است.

فرخ زاد با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو، تجربه، تخصص و سابقه کار اجرایی افراد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و مدیریت شهری را ملاک انتخاب خود قرار دهند، اضافه کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و رنگ بندی‌های تعریف شده صورت گیرد و قطعا نگاه‌های سیاسی به شهر آسیب می‌زند.

فرخ زاد ادامه داد: تفکرات سیاسی و جناحی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر غالب بر انتخاب افرادی اصلح و کاردان شد به نوعی شهر را از نظر شهرسازی و مدیریت شهری دچار مشکلات متعددی کرد و عملکرد مثبتی از خود بر جای نگذاشت، چرا که بودجه‌های محدود شهرداری بر اساس اصول فنی مورد بهره گیری قرار نگرفت.

او گفت: در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در سطح ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آن‌ها زن هستند.

فرخ زاد افزود: استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌های روستایی است که در این دوره ۴ هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه گفت:سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار