شرکت هوآوی ۲ ژوئن از سیستم عامل جدید HarmonyOS و یک دستگاه دیگر رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت gsmarena؛ سیستم عامل جدید EMUI، HarmonyOS به زودی به مجموعه دستگاه‌های هوشمند شرکت Huawei اضافه خواهد شد و سیستم عامل جدید این شرکت در یک رویداد پخش زنده که توسط Huawei در ساعت ۲۰:۰۰، ۲ ژوئن برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی می‌شود و مورد استفاده کاربران و استفاده کنندگان گوشی‌های موبایل هوشمند هوآوی قرار می‌گیرد.

شرکت هوآوی ویدئویی را نیز چندی پیش درباره این سیستم عامل منتشر کرده بود و در حال حاضر اخباری شنیده شده که قرار است در کنار معرفی سیستم عامل HarmonyOS یک محصول نیز برای اولین بار به بازار جهانی از سوی این شرکت معرفی شود. طبق گفته کارشناسان احتمال دارد سری Huawei MatePad۲ این شرکت در این رویداد رونمایی شود، چرا که گفته شده این دستگاه، اولین دستگاهی خواهد بود که قرار است از HarmonyOS  استفاده کند.

سیستم عامل جدید شرکت هوآوی چه مشخصاتی دارد؟

در اوایل این ماه، ویدئویی منتشر شد که در مقایسه با EMUI ۱۱ مبتنی بر Android فعلی Huawei با HarmonyOS در کنار یکدیگر در دستگاه‌های مختلف مقایسه شده بودند و در نگاه اول، HarmonyOS از لحاظ بصری شبیه EMUI ۱۱ بود و هنوز هم ممکن است مبتنی بر Android باشد.

رونمایی از سیستم عامل جدید HarmonyOS هوآوی در 2 ژوئن


بیشتر بخوانید


در حال حاضر باید منتظر باشیم تا اولین دستگاه شرکت هوآوی با سیستم عامل جدید خود عرضه شود تا امکانات، نقاط ضعف و قوت و... آن برای کاربران آشکار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.