ملکی از تهیه جهیزیه ۳۰ میلیون تومانی برای ایتام نوعروس شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  در آیینی که در محل کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چوار برگزار شد اقلام جهیزیه تهیه شده توسط یکی از حامیان نیکوکار ایتام چوار تحویل سه نفر از نوعروسان یتیم و مددجوی این شهرستان شد.

در این آیین که امام جمعه چوار، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و تعدادی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند خیراله ملکی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چوار در سخنانی گفت: یکی از حامیان ایتام این شهرستان که در خارج از استان ایلام ساکن است برای تعداد سه نفر از دختران یتیم مورد حمایت خود که اقدام به ازدواج نموده اند به مبلغ ۹۰ میلیون تومان جهیزیه تهیه کرده است که ارزش هر سری جهیزیه برای هر نفر ۳۰ میلیون تومان است.

او افزود: با تلاش‌ها و پی گیری‌های صورت گرفته توسط حوزه اکرام کمیته امداد چوار ۳ فقره جهیزیه کامل شامل چند قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز فر، ماشین لباسشویی دوقلو، جارو برقی، سرویس ناهارخوری، سرویس قابلمه، زودپز و چند قلم دیگر توسط این حامی نیکوکار برای سه مددجوی نوعروس چواری تهیه و امروز تحویل این خانواده‌ها خواهد شد.

در ادامه میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار نیز در سخنانی ضمن تبریک به زوج‌های جوان اظهار داشت: تنوع در خدمت رسانی یکی از شاخصه‌های مهم کمیته امداد بوده و ما همواره شاهد گسترگی و تأثیرگذاری خدمات این نهاد در جامعه هستیم.

او ادامه داد: کمیته امداد یک تشکیلات منسجم، خدمتگزار و بی ادعا است و من به نوبه خودم از زحمات ارزشمند و شبانه روزی مجموعه پرسنل کمیته امداد شهرستان چوار در خدمت به عیال ا... صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.