نخستین مدرسه عالی هیات استان گیلان امروز در رشت افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین روح الله متقی، دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان گفت: نخستین مدرسه عالی هیات استان گیلان که به صورت مجازی فعالیت خواهد کرد امروز با ۱۲۰ متر مربع زیر بنا در طبقه سوم ساختمان جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان راه اندازی شده است.

او افزود: این مدرسه در زمینه‌های مختلف ازجمله اجتماعی، سبک زندگی، اشتغال وآیین‌های دینی و مذهبی به افراد با گروه‌های سنی مختلف به صورت رایگان آموزش می‌دهد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان گفت: آموزش و توانمند سازی ارکان و اعضای هیات ها، شبکه سازی فعالان عرصه هیات استان و هیات پژوهی و تولید محتوای ویژه هیات طراز انقلاب از مهمترین اهداف مدرسه عالی هیات استان گیلان است.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان تصریح کرد:این مدرسه فعلادر رشت راه اندازی شده است، اما اگر هیات‌های شاخص در سطح شهرستان‌ها نیز توانایی و بستر لازم را داشته باشند می‌توانند مجوز راه اندازی مدرسه عالی هیات را دریافت و اقدام به آموزش با توجه به نیازمندی منطقه در حوزه‌های مختلف کنند.

همچنین در آیین افتتاح مدرسه عالی هیات استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی پور یوسفی، دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: اگر منشا فرهنگی کشور را دنبال کنیم به هیات‌ها برمی گردیم و هیات‌ها می‌توانند در واقع همانند یک اتاق فکر در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی عمل کنند.

او افزود: با راه اندازی مدرسه عالی هیات می‌توان ضمن آموزش‌های لازم به هنرجویان در زمینه‌های مختلف، همچنین به ارتقای سبک زندگی و اجتماعی مردم نیز کمک کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.