مرد اماراتی پس از دریافت تماس تلفنی که فقط ۷ دقیقه به طول انجامید، تمام پس اندازمالی خود که طی سال‌ها اندوخته بود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم تی وی؛ یک شهروند جوان اماراتی به نام رشید پس از تماس تلفنی از شخصی که ادعا می‌کرد کارمند بانکی است که وی در آنجا حساب دارد، آنچه را که سال‌ها با زحمت و سختکوشی جمع کرده بود از دست داد. شخص کلاهبردار ادعا کرد که بانک در حال انجام مراحل به روزرسانی داده‌های مشتریان خود است و به این منظور شروع به گرفتن برخی اطلاعات از رشید برای بروزرسانی مشخصات حساب او کرد.


بیشتر بخوانید


رشید از اینکه فرد تماس گیرنده قصد کلاهبرداری از او را داشته باشد می‌ترسید، اما اطلاعاتی که فرد کلاهبردار در مورد رسید گفته بود و پیام‌هایی که از بانک دریافت کرده بود او را مجاب کرد که فرد تماس گیرنده از کارمندان بانک است و بی دلیل نگران شده است. در طی این تماس تلفنی، پس از آنکه کارمند از رشید خواست تا رمز کارت خود را به او بدهد، او دوباره به فرد شک کرد. رشید ابتدا از دادن رمز امتناع کرد، اما کارمند به او اطمینان داد که اگر رمزش را تغییر ندهد کارت بانکی اش مسدود خواهد شد و برای تغییر این رمز هم احتیاج داشت که رمز قبلی را بداند، این حرف‌ها رشید را قانع کرد و او رمز کارت را به کلاهبردار داد و تماس ۷ دقیقه‌ای به پایان رسید.

تماس تلفنی باعث شد مردی تمام دارایی خود را از دست بدهد!

ساعتی نگذشت که پیامی به تلفن رشید از طرف بانک ارسال شد که اطلاعات حساب و مانده آن را نشان می‌داد. مرد جوان پس از دریافت پیام و دیدن اینکه حسابش خالی شده برای جویا شدن موضوع با بانک تماس گرفت و کارمندان گفتند که با او تماس نگرفته اند و رشید در دام کلاهبرداران تلفنی افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
خدا رو شکر ما پول باد آورده نداریم فقط نان و پنیر می خوریم ...
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
تنها کافیست یک آمار کوچکی از قوه قضاییه گرفته شود تا مطلع شوید در روز بالای هزار نفر به دادسرای کل کشور بابت همین موضوعات مراجعه می کنند