یادواره شهدای روحانی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین جوشقانی راوی دفاع مقدس در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، مهمترین وظیفه امروز را آگاهی بخشی به مردم در زمینه تحرکات دشمن در جنگ نرم عنوان کرد.

او  با بیان اینکه آخرین راهکار دشمنان نظام برای تضعیف ایران اسلامی را تدارک آن‌ها برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات خرداد ماه بیان کرد و گفت: دشمنان در جنگ نرم و فضای سایبری در حال خدعه و نیرنگ پراکنی هستند، اما بدانند قدرت ایران، بصیرت و ایمان قلبی ملت است.

حجت الاسلام و المسلمین جوشقانی به قدرت دفاعی و انسجام ملی کشور اشاره کرد و افزود: قدرت بازدارندگی کشور در دهه‌ی اول انقلاب و در دفاع مقدس این گونه بود که بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از مرز کشور با قدرت دفاعی سپاه و ارتش و بسیج و نیرو‌های جهادی از دست دشمن در امان ماند و این ایستادگی دنیا را متحیر کرد.

او  دهه دوم انقلاب را بستر ساز شکوفایی در عرصه‌های علمی به خصوص هسته‌ای، هوا فضاو نانو تکنولوژی عنوان کرد و گفت: دهه سوم انقلاب، زمان بروز قدرت فرا منطقه‌ای ایران بود و آمریکا و اسرائیل که با حمایت مستقیم و غیر مستقیم ۸۰ کشور دنیا، تامین امکانات و آموزش نیرو‌های داعش را برعهده داشتند نتوانستند در مقابل ایثار مدافعان حرم و قدرت نظامی جبهه حق، ایستادگی کنند و خیال خام آن‌ها نقش بر آب شد.

این راوی دفاع مقدس، تاکید کرد: نقشه شوم دشمنان برای تضعیف نظام این بار هم با حضور حماسی مردم در انتخابات بی اثر می‌ماند

در این مراسم از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.