محمد حسین اثنی عشری، نویسنده و کارگردان تئاتر خروجی نهایی اثرش در کلاس هومن سیدی را در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه می‌برد.

محمد اثنی عشری، کارگردان نمایش «نشخوار» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این نمایش گفت: این کار در واقع حاصل یک کار کارگاهی در کارگاه آموزشی هومن سیدی بود و حاصل آن نمایش نشخوار شد.

وی درباره دلیل انتخاب ساخت این نمایش افزود: این کار را از دریافت دغدغه مندی‌های افراد حاضر در نمایش نوشتم و مشخصا موضوع و محتوا به این سمت رفته است که دغدغه‌های افراد علاقه‌مند به بازیگری را در قالب داستان شبیه به نمایش‌های کلاسیک به نمایش بگذارم.

کارگردان نمایش «نشخوار» درباره این نمایش توضیح داد: مدت زمان اجرای این نمایش یک ساعت است و دکور ندارد. بازیگر جدا از بازیگری که انجام می‌دهد به مثابه ساز و موسیقی که انجام می‌دهد حضور دارد. یعنی خود بازیگر درها، دیوار، موسیقی و ... را می‌سازد.

اثنی عشری در پایان درباره کار کردن در شرایط کرونا افزود: به دلیل اینکه بازیگران ما حدود بیست نفر بودند و آفیش کردن در شرایط کرونا سخت است، تمرین‌ها در فضای باز و در فضای عمارت نوفل لوشاتو به دلیل بزرگی فضا اجرا شد.

این نمایش هر شب ساعت ۲۰ به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین اثنی عشری در عمارت نوفل لوشاتو در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار