آخرین وضعیت فدراسیون بدنسازی از زبان نصیرزاده

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره آخرین وضعیت این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حدود بیست روز پیش رئیس فدراسیون بین المللی بدنسازی و فیتنس به کشورمان آمد و ملاقات‌های بسیار خوبی را با وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس فراکسیون ورزش و اعضای این فراکسیون داشت؛ وی از کمپ باشگاه‌های ما نیز بازدید کرد. به همین منظور تفاهم نامه‌ای نیز در این راستا به امضا رسید و در نهایت هفته گذشته در هیئت اجرایی IFBB با تاسیس آکادمی IFBB موافقت شد. این موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح شد و در نهایت با موافقت مسئولان قرار است به زودی مرکز آکادمی IFBB تاسیس شود و این موضوع می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای کشورمان داشته باشد. کشورمان سال ها قهرمان این رشته است.

او ادامه داد: با تاسیس مرکز IFBB در ایران می‌توان جلوی خروج ارز از کشور را بگیریم و به عنوان یکی از مراکز اصلی به سایر کشور‌ها خدمت رسانی کنیم. زیر نظر نماینده فدراسیون بین المللی، ایران دومین مرکز IFBB در خاورمیانه شد.

نصیرزاده گفت: روز هشتم خرداد ماه، رئیس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ به کشورمان سفر می‌کند و ملاقاتی با وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهد داشت. افتتاح اولین دوره از مسابقات لیگ پاورلیفتیگ زیر نظر وی خواهد بود. پنجشنبه و جمعه هفته جاری، اولین دوره مسابقات فیتنس را برگزار خواهیم کرد که در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شوند تا نفرات برای حضور در مسابقات جهانی فیتنس انتخاب شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار