دستان بخشنده کارکنان اداره گاز دزفول نمایان شدند

رئیس اداره گاز دزفول از اهدای کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به نیازمندان همزمان با سالروز مقاومت و پایداری دزفول خبر داد.

توفیق زاده رئیس اداره گاز دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت بسیج اداره گاز شهرستان و همیاری همکاران و همگام با برنامه‌های جهادی و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، با آغاز سال جدید طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار گرفت که با استقبال خوب همکاران مواجه شدیم و در نهایت مبلغ قابل توجهی جمع آوری شد.

او اظهار داشت: در اقدامی جهادی طی ۲ مرحله ضمن شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا، نیاز‌های آن‌ها شناسایی و در روز ۴ خرداد مصادف با روز مقاومت دزفول اقلام تهیه شده بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

توفیق زاده با بیان اینکه در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه توانستیم برنامه‌ای درخور و شایسته شرکت گاز استان خوزستان اجرا نمایییم، افزود: در این طرح هزینه آزمایش چند بیمار دارای بیماری خاص، خرید بسته معیشتی جهت خانواد‌های کم درآمد و بی بضاعت و همچنین پرداخت کمک هزینه به گرو‌های جهادی جهت تامین اقلام مورد نیازشان اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.