حضور در اردو‌های تیم ملی اولین گام برای حرفه‌ای شدن در ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اولین گام حرفه‌ای شدن در ورزش حضور در اردو‌های تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجادانوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست با رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل گفت: ورزشکاران برای حرفه‌ای شدن باید تلاش کنند که در اردو‌های تیم ملی حضور داشته باشند و این حضور اولین گام برای حرفه‌ای شدن می‌باشد که ورزشکاران باید این گام را محکم بردارند.

او با تاکید به همگانی کردن رشته‌های ورزشی در ابعاد مختلف و همه گیر کردن ورزش در بطن جامعه افزود: هیات تنیس روی میز استان اردبیل در راستای همگانی کردن این ررشته ورزشی با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب از طریق شهرداری‌ها در پارک‌ها وفضا‌های سبز اقدام کند و با برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های سنی و همچنین مسابقات خانوادگی برای توسعه و همگانی کردن اقدام کند.

انوشیروانی اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته تنیس روی میز از فضا و زیر ساخت‌های ورزشی مناسبی در سطح استان برخوردار است در راستای جذب و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران باید مسابقات و لیگ‌های استانی را راه اندازی کنند.

او در خصوص حضور ورزشکاران تنیس روی میز در المپیاد زیر ۱۶ سال و توجه به استعداد یابی در سنین پایه تصریح کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت لازم برای این رشته درمرکز استان فراهم می‌باشد نیاز هست که ورزشکاران با قدرت در این المپیاد حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.