رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و پتانک هیات ورزشی کارگری خوزستان:

مسابقات پتانک کارگری در خوزستان برگزار خواهد شد

لک از برگزاری مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری استان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه لک رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و پتانک هیات ورزشی کارگری خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری استان گفت: این مسابقات هفتم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زمین‌های تخصصی پتانک مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار خواهد شد.

او با بیان این که مسابقات پتانک قهرمانی آقایان و بانوان کارگری خوزستان در استایل دوبل به انجام می‌رسد، افزود: مسابقات در بخش آقایان با حضور ۱۰ تیم و بانوان نیز با شرکت ۶ تیم برگزار می‌شود.

لک بیان داشت: خوزستان یکی از اولین استان‌هایی است که رشته پتانک را در بین جامعه کارگری کشور فعال کرد و حتی در سال ۹۷ نیز میزبان اولین دوره مسابقات قهرمانی کارگری کشور و انتخابی تیم ملی در استان بودیم.

رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و پتانک هیات ورزشی کارگری خوزستان تصریح کرد: اولین زمین‌های پتانک کارگری کشور در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز تاسیس شد که ۸ زمین استاندارد در حد بین‌المللی هستند، همچنین اولین اردوی تیم‌های ملی پتانک آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگری ۲۰۱۹ اسپانیا نیز در همین زمین‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.