معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان گفت: امتحانات پایان ترم این دانشگاه از ۲۰ خرداد به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لطف‌الله عمادعلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان گفت : امتحانات پایان ترم این دانشگاه از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود و با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری احتمالا یکی از آزمون‌ها جا به جا شود.

او افزود: امتحانات پایان ترم کماکان مانند ترم‌های گذشته به صورت غیرحضوری و کاملا مجازی است البته به صورت رسمی بخشنامه‌ای ارسال نشده است که مشخص کند امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار شوند.

 عمادعلی بیان داشت: آزمون درس‌های عملی ترم‌های قبل به صورت شفاهی و غیرحضوری برگزار شدند و در سال گذشته تنها توانستیم یک آزمون عملی را به صورت محدود حضوری کنیم و اکنون نیز با توجه به این که برگزاری آزمون‌های حضوری نیاز به بازگشایی خوابگاه دارند، انجام این کار امکان‌پذیر نیست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان در پایان گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند برای تکمیل پایان‌نامه و کار عملی از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار