معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: رانندگان حمل ونقل عمومی استان برای رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت نکات ایمنی باید وارد سامانه سپهتن شوند.

گرجی معاون ادراه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، هر دستگاه در ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربری، باید سرعت سنج و زمان سنج بدون نقص فنی داشته باشد تا از این طریق کلیه ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان مجهز به سامانه سپهتن شوند.

او افزود: با توجه به دسترسی‌های ایجاد شده در این سامانه علاوه بر انجام نظارت‌های لازم از سوی کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت حضوری، نحوه عملکرد رانندگان در طول مسیر شامل زمان حرکت از مبدأ، زمان و محل‌های توقف ناوگان در طول مسیر، رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از ماسک توسط رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری باید انجام شود.

گرجی ادامه داد: در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش تخلف، مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل ماده ۱۲، رانندگان ماده ۱۱ و ناوگان ماده ۱۴ ارجاع و با متخلفین برخورد خواهدشد.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  با بیان اینکه زیرساخت‌های دریافت بلیت با استفاده فناوری‌های نوین فراهم شده اظهار کرد: به منظور کاهش هزینه‌های سفر و هم چنین رعایت دستورالعمل‌ها ی بهداشتی مسافرین می‌توانند از طریق وب سایت فروش بلیت شرکت‌های مسافری استان به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com اقدام کنند.

او  بیان کرد: در جهت ارتقاء سطح خدمات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی سفر از مسافرین تقاضا داریم برای مطرح کردن هر گونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد از طریق سامانه ۱۴۱ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ما را در نظارت مستمر و ارتقاء سطح خدمات یاری کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.